Sinop Valisi Yasemin Özata Çetinkaya, Sinop Kadın Emeğini Kalkındırma Derneğini ziyaret etti.
Vali Çetinkaya'yı, Dernek Başkanı Funda Akalın ve yönetim kurulu üyeleri karşıladı. Akalın'dan, derneğin genel faaliyetleri ve çalışmaları hakkında bilgi alan Vali Çetinkaya, derneğe ait satandları gezdi.
Akalın, Vali Çetinkaya'nın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek kendisine teşekkür etti.
Son Dakika › Yerel › Vali Çetinkaya'dan Kadın Emeğini Kalkındırma Derneğine Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.