Van Valisi Doğan, Öğrencileri Kabul Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Van Valisi Doğan, Öğrencileri Kabul Etti

17.09.2013 13:20

Vali Aydın Nezih Doğan, İlköğretim Haftası dolayısıyla Abdülhamit Han İlkokulu öğrencilerini makamında kabul etti.

Vali Aydın Nezih Doğan, İlköğretim Haftası dolayısıyla Abdülhamit Han İlkokulu öğrencilerini makamında kabul etti.

İl Milli Eğitim Müdürü Mucip Kına, Abdülhamit Han İlkokulu idarecileri ve okul öğrencileri Edanur Kuşak, Berşah Abaf ile Vali Doğan'ı makamında ziyaret etti.

Doğan, öğrencilerin verdiği çiçeği aldıktan sonra ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade etti. Vali Doğan, yeni eğitim öğretim yılının öğretmen ve öğrencilere  başarı getirmesi dileğinde bulundu.

Ziyaret Vali Doğan'ın, öğrencilere hediyeler vermesiyle son buldu. - Van

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Van Valisi Doğan, Öğrencileri Kabul Etti - Son Dakika


Advertisement