Sakarya'nın Taraklı ilçesinde vatandaş tarafından yol kenarında yaralı olarak bulunan leylek tedavi altına alındı.
Taraklı ilçesinde vatandaş tarafından yol kenarında yaralı olarak bulunan leyleğe Taraklı'da veteriner hekim tarafından ilk tedavisi yapıldıktan sonra Sakarya Orman ve Su İşleri Müdürlüğüne bilgi verilerek koruma altına alındı. Elektrik çarpması sonucunda ayaklarında yanık izlerine rastlanan leyleğin sağlığına kavuşması sonrasında doğaya bırakılacağı öğrenildi. - SAKARYA
Son Dakika › Yerel › Yaralı Leylek Koruma Altına Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.