Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Yeşil Bursa A.Ş'nin başkanı İlyas Acar, 1-1 biten Derince Belediyespor maçında çok gol pozisyonuna girdiklerini ancak değerlendiremediklerini söyledi.
Acar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, son 3 maçta alınan yenilgiler nedeniyle dünkü maça mutlak galibiyet parolasıyla çıktıklarını belirtti.
Maçın genelinde üstün oynayan tarafın kendileri olduğunu ifade eden Acar, "Çok gol pozisyonuna girdik ancak değerlendiremedik. 10'a yakın gol pozisyonundan yararlanamadık. Galip gelemediğimiz için üzgünüz" dedi. - Bursa
Son Dakika › Yerel › 'Galip Gelemediğimiz İçin Üzgünüz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.