Aydın'da 13 Uyuşturucu Kullanıcısına İşlem - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aydın'da 13 Uyuşturucu Kullanıcısına İşlem

25.11.2024 12:52

Aydın'da jandarma, 13 kişinin uyuşturucu kullandığını tespit ederek adli işlem başlattı.

Aydın'ın üç ilçesinde jandarma tarafından yapılan çalışmalarda uyuşturucu kullandığı tespit edilen 13 şahsa adli işlem başlatıldı.

Kuşadası, Nazilli, Söke İlçe Jandarma Komutanlıklarınca uyuşturucu madde satıcısı ve kullanıcılarına yönelik faaliyetler devam ediyor. Yapılan çalışmalarda A.Ç., S.G., S.D.T, M.H., F.Ö, A.A, G.A, M.Y., H.A, B.E, E.K, H.Ç, H.F isimli şüphelilerin uyuşturucu madde kullandıkları tespit edildi. Yakalanan şüpheli şahıslar hakkında adli sürecin devam ettiği öğrenildi. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Aydın'da 13 Uyuşturucu Kullanıcısına İşlem - Son Dakika


Advertisement