Adana'da engelli asansöründe mahsur kalan vatandaş, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarıldı.
Olay, Yüreğir ilçesine bağlı Narlıca Mahallesi'nde meydana geldi. Engelli asansöründe mahsur kalan vatandaşı fark eden çevredekiler durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye CANKUR ekipleri, kısa sürede asansörde mahsur kalan vatandaşı bulunduğu yerden çıkardı.
Sağlık durumu iyi olduğu öğrenilen vatandaş, ekiplerin çalışması sonucu güvenli şekilde kurtarılırken olayla ilgili inceleme başlatıldı. - ADANA
Son Dakika › 3. Sayfa › Engelli Asansörde Mahsur Kalan Vatandaş Kurtarıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Sizin düşünceleriniz neler ?