Merkez Osmangazi ilçesinde meydana gelen olayda, edinilen bilgiye göre, Darmstad Caddesi üzerinden karşıya geçmek isteyen E.K. (17), A.Z'nin (36) kullandığı otomobilin kendisine çarpmasıyla yerlerde sürüklendi. Kazanın etkisiyle yerden kalkamayan gence, ilk müdahale esnaf tarafından yapıldı.
112 Acil Servis beklerken, acısını unutan E.K., 'Telefonum gitti ağabey mahvolmuş' diyerek feryat etmesi dikkatlerden kaçmadı. Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansa bindirilen genç telefonu bir an olsun elinden bırakmadı.
Kazayla ilgili tahkikat devam ediyor.

Son Dakika › 3.Sayfa › Kamyon çarpması sonucu yerlerde sürüklenen genç, kendisine değil telefonuna üzüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.