Malatya'da trafik polisleri, 1 Aralık'ta başlayan zorunlu kış lastiği uygulaması konusunda sürücüleri uyardı.
İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kış lastiği kullanım zorunluluğu hakkında uyarı yapıldı. Kentin muhtelif noktalarında yapılan uygulamalarda polis ekipleri, durdurdukları araç sürücülerine, kış lastiği konusunda uyarılarda bulundu.
Kış lastiğinin can ve mal güvenliği açısından önemli olduğunun vurgulandığı denetimlerde yarın itibaren denetimlerin arttırılacağı belirttirilerek kurala uymayan sürücülere cezai yaptırımlar uygulanacağı ifade edildi. - MALATYA
Son Dakika › 3.Sayfa › Malatya polisinden kış lastiği uyarısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.