Sakarya'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sakarya'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

31.01.2016 12:51

Sakarya'nın Karapürçek ilçesinde karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi.

Sakarya'nın Karapürçek ilçesinde karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi.

Fikret Öztürk'ten haber alamayan yakınları, kadının İnönü Mahallesi Marmara Caddesi'nde yalnız yaşadığı evine gitti.

Yakınları tarafından hareketsiz halde bulunan Öztürk'ün, 112 Acil Servis ekiplerince yapılan sağlık kontrolünde hayatını kaybettiği belirlendi.

Öztürk'ün, ısınmak amacıyla köz dolu kovayı bulunduğu odaya koyduğu, sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edildi.

Kadının cesedi, cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Akyazı Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika 3.Sayfa Sakarya'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika


Advertisement