Seyir halindeki otomobil bir anda alev aldı: Sürücü kendini dışarı atarak kurtulabildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Seyir halindeki otomobil bir anda alev aldı: Sürücü kendini dışarı atarak kurtulabildi

30.05.2022 14:42  Güncelleme: 16:43

Seyir halindeki otomobil bir anda alev aldı: Sürücü kendini dışarı atarak kurtulabildiANTALYA Antalya'nın Manavgat ilçesi Çevreyolu Kumyolu kavşağındaki trafik lambalarında seyir halindeki otomobil aniden yanmaya başladı.

Seyir halindeki otomobil bir anda alev aldı: Sürücü kendini dışarı atarak kurtulabildi

ANTALYA Antalya'nın Manavgat ilçesi Çevreyolu Kumyolu kavşağındaki trafik lambalarında seyir halindeki otomobil aniden yanmaya başladı. Araç sürücüsünün kendisini dışarı atarak kurtardığı otomobil, itfaiye ekipleri gelene kadar yanarak kullanılamaz hale geldi.

Edinilen bilgiye göre, Antalya-Alanya D-400 Karayolu Manavgat Çevreyolunda Antalya istikametinden Alanya istikametine seyir halindeki Mehmet Demir'in kullandığı 15 AE 374 plakalı Tofaş Şahin Marka otomobil, Sanayi Köprülü Kavşak yan yolda kumyolu kavşağındaki trafik lambalarına geldiği sırada yanmaya başladı. Motor bölümünden alevlerin yükselmesiyle birlikte araç sürücüsü araçtan inerek uzaklaşırken, alevler kısa sürede büyüdü. Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen Antalya Büyükşehir Belediyesi Manavgat İtfaiye Birimine bağlı ekipler, yangına müdahale ederek söndürdü. Yangının ardından araç kullanılamaz hale geldi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Seyir halindeki otomobil bir anda alev aldı: Sürücü kendini dışarı atarak kurtulabildi - Son Dakika


Advertisement