Kayseri'de Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin yaptığı çalışmalarda 3 kişi yakalandı.
Edinilen bilgiye göre Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından uyuşturucu madde ticareti yaptıkları delillendirilen S.D(23), A.H(30) ve F.Ö(19) yakalanarak gözaltına alındı. Şahısların yapılan üst aramalarında çeşitli miktarlarda parçalar halinde uyuşturucu madde ele geçirildi.
Yetkililer gözaltına alınan 3 zanlı hakkında işlem başlatıldığını bildirdi. - KAYSERİ
Son Dakika › 3.Sayfa › Zehir Taciri 3 Kişi Yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.