
Galatasaray Teknik Direktörü Terim koronavirüs (Covid-19) test sonucunun pozitif çıktığını duyurdu. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Terim, "Bugün yapılan test sonuçlarına göre Corona Virüs sonucum pozitif çıkmıştır. Hastanede emin ellerdeyim. Merak etmeyin. En kısa zamanda haberleşmek üzere." ifadelerini kullandı.
Ayrıntılar geliyor
Son Dakika › Dünya › Fatih Terim koronavirüs (Covid-19) test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.