Şanlıurfa,Öğretmen Atamasında İkinci Sırada Yer Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şanlıurfa,Öğretmen Atamasında İkinci Sırada Yer Aldı

Şanlıurfa,Öğretmen Atamasında İkinci Sırada Yer Aldı
10.09.2013 11:39  Güncelleme: 15:56

Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürü Metin İlci, Şanlıurfa'nın İstanbul'dan sonra en fazla öğretmen ataması yapılan il olduğunu söyledi.

2013-2014 eğitim ve öğretim yılının başlaması nedeniyle 2002 Vakıflar İlkokulunda düzenlenen törene katılan İl Milli Eğitim Müdürü Metin İlci, burada gazetecilerin öğrenci fazlalığı karşısında öğretmen açığına değinen sorusu üzerine yaptığı açıklamada, kent genelinde yaklaşık 51 bin öğrencinin 1. sınıfa kayıt yaptırdığını söyledi. İl genelinde 600 bine yakın öğrencinin eğitim göreceğini kaydeden İlci, "Maalesef şehrimizdeki yüksek nüfus artışı nedeniyle öğretmen açığı var. Ancak Şanlıurfa, İstanbul'dan sonra en fazla öğretmen ataması yapılan il oldu. Milli Eğitim Bakanlığının atadığı 3 bin 400 öğretmen önümüzdeki günlerde göreve başlayacak. Bakanlığımız bu anlamda elinden gelen çabayı göstermiş oldu. Öğretmen açığı olan okullarımızda ise ücretli öğretmenler görevlendirilecek." diye konuştu.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Eğitim Şanlıurfa,Öğretmen Atamasında İkinci Sırada Yer Aldı - Son Dakika


Advertisement