Sayıştayın 157. kuruluş yıl dönümü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sayıştayın 157. kuruluş yıl dönümü

29.05.2019 10:59

Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş ve beraberindeki heyet, kurumun 157. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Anıtkabir'i ziyaret etti.

Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş ve beraberindeki heyet, kurumun 157. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Anıtkabir'i ziyaret etti.

Seyit Ahmet Baş başkanlığındaki heyet, Atatürk'ün mozolesine çelenk bıraktı ve saygı duruşunda bulundu.

Daha sonra Misak-ı Milli Kulesi'ne geçen Baş, Anıtkabir Özel Defteri'ni imzaladı.

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi Sayıştayın 157. kuruluş yıl dönümü - Son Dakika


Advertisement