Bakan Arslan, Türkiye'deki demiryolu ağının yüzde 90'nını yenilediklerini, elektrikli ve sinyalli hatları yüzde 100 artırdıklarını belirterek, "Hedefimiz 2023'e giderken bütün hatlarımızı elektrikli ve sinyalli hale getirmek." dedi.
Son Dakika › Ekonomi › Türkiye'deki Demiryolu Ağının Yüzde 90'ını Yeniledik' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.