VİOP'ta Endeks Kontratı Güne Yükselişle Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

VİOP'ta Endeks Kontratı Güne Yükselişle Başladı

VİOP\'ta Endeks Kontratı Güne Yükselişle Başladı
12.02.2015 09:22  Güncelleme: 09:27

Borsa İstanbul Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasasında Şubat vadeli BIST 30 endeksine dayalı kontrat güne yaklaşık yüzde 0,15 yükselişle başladı.

Borsa İstanbul Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası'nda (VİOP) Şubat vadeli BIST 30 endeksine dayalı kontrat güne yaklaşık yüzde 0,15 yükselişle başladı.

Açılışta en düşük 103.500 puanı gören endeks kontratı, şu dakikalarda önceki kapanışın 175 puan üzerinde 103.900 puan seviyelerinde dengelendi. Endeks kontratı, dün 104.500 puana kadar yükseldikten sonra kazançlarının bir kısmını geri verse de günü yüzde 0,41 artışla 103.725 puandan tamamlamıştı.

Analistler, endeks kontratının 105.000 seviyesinin altında kalındığı sürece yükselişlerin tepki olarak kalacağını ve satış baskılarının kademeli olarak devam edebileceğini belirterek, 103.000 ve 101.500 seviyelerinin destek konumunda olduğunu kaydediyor.

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi VİOP'ta Endeks Kontratı Güne Yükselişle Başladı - Son Dakika


Advertisement