- Şanlıurfa'da kar sevinci
İşçiler önce temizledi sonra kartopu oynadı
ŞANLIURFA - Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, beyaz örtünün hayatı olumsuz etkilememesi yollarda kar temizleme ve tuzlama çalışması yaptı. İşçiler önce yollarda kar temizledi ardından da kartopu oynadı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, beyaz örtünün hayatı olumsuz etkilememesi yollarda çalışma başlattı. Kar temizleme ve tuzlama çalışmaları ile olası kazaların önüne geçildi. Karla mücadele ekipleri, cadde ve sokaklar ile kırsal mahalle yollarının kapanmaması için gerçekleştirdikleri çalışmanın ardından çocukların eğlencesine ortak oldu. Ekipler, kar topu oynayarak mücadele ettikleri karın tadını çıkardı. Kartopu oynayan işçiler, renkli görüntüler oluşturdu.
Son Dakika › Genel › İşçiler önce temizledi sonra kartopu oynadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.