16 Yaşındaki Kız, İkinci Denemede Yaşamına Son Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

16 Yaşındaki Kız, İkinci Denemede Yaşamına Son Verdi

17.03.2017 16:22  Güncelleme: 17:42

Gaziantep'te bunalıma girdiği öne sürülen 16 yaşındaki Mürşide Şıltu, 12 katlı apartmanın 11'inci katından atlayıp yaşamına son verdi.

Gaziantep'te psikolojik sorunları olduğu iddia edilen 16 yaşındaki Mürşide Şıltu, misafirliğe gittiği adı öğrenilemeyen anneannesinin Nihat Özdemir Caddesi'ndeki evinin balkonuna çıkıp atlamak istedi.

BİR KAT AŞAĞIYA DÜŞTÜ, KALKIP TEKRAR ATLADI

11'inci kattan önce 10'uncu katın balkonuna düşen Mürşide Şıltu, ayağa kalkıp yeniden aşağıya atladı. Beton zemine düşen kızı görenlerin ihbarıyla gelen sağlık görevlileri, onu ambulansla Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.

KURTARILAMADI

Acil serviste tedaviye alınan kız, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi. Genç kızın cesedi otopsi için morga konulurken, olayı haber alarak gelen yakınları sinir krizi geçirip gözyaşı döktü.

16 Yaşındaki Kız, İkinci Denemede Yaşamına Son Verdi
16 Yaşındaki Kız, İkinci Denemede Yaşamına Son Verdi
16 Yaşındaki Kız, İkinci Denemede Yaşamına Son Verdi

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel 16 Yaşındaki Kız, İkinci Denemede Yaşamına Son Verdi - Son Dakika


Advertisement