8 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

8 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi

8 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi
10.01.2015 09:13

Kayseri’de 8 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Kayseri'de 8 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre, Mimar Sinan Mahallesi Gerede Caddesi'nde aynı evde kalan 8 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Olay yerine çağrılan ambulanslarla Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne kaldırılan 8 kişi tedavi altına alındı. Zehirlenen kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 8 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement