8 Öğrenci Okulda, Kantinden Aldıkları Koladan Zehirlendi (2) - Son Dakika
Son Dakika Logo

8 Öğrenci Okulda, Kantinden Aldıkları Koladan Zehirlendi (2)

8 Öğrenci Okulda, Kantinden Aldıkları Koladan Zehirlendi (2)
29.03.2012 17:35

Kola içen 8 öğrencinin zehirlenmesiyle ilgili 2 müfettişin araştırmasını sürdürdüğünü belirten İl Milli Eğitim Müdürü Şerafettin Turan, öğrencilerin kolayı kantinden parayla satın almadıklarını söyledi.

8 ÖĞRENCİ OKULDA, KANTİNDEN ALDIKLARI KOLADAN ZEHİRLENDİ (2)

ÖĞRENCİLER YARIM KALAN KOLAYI İÇMİŞ

Kola içen 8 öğrencinin zehirlenmesiyle ilgili 2 müfettişin araştırmasını sürdürdüğünü belirten İl Milli Eğitim Müdürü Şerafettin Turan, öğrencilerin kolayı kantinden parayla satın almadıklarını söyledi. Turan şöyle dedi:

"Turnuva maçı sonucu terli, yorgun ve karınları aç olan öğrencilerimiz kantine gelip, oradaki işçilerin içmiş olduğu 2 litrelik şişede kalan kolayı görünce, alıp içmişler. Olayın ardından müfettişlerimiz kantin çalışanları, nöbetçi öğrenci ve okul yetkililerin ifadesine başvurdu. Kantinde bugüne kadar yapılan denetimlerin dökümanları da inceliyor. İncemeler sonucunda olay netlik kazanacak." - Konya

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel 8 Öğrenci Okulda, Kantinden Aldıkları Koladan Zehirlendi (2) - Son Dakika


Advertisement