8. Sınıf Öğrencisi Arkadaşlarından Helalik İsteyip İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

8. Sınıf Öğrencisi Arkadaşlarından Helalik İsteyip İntihar Etti

8. Sınıf Öğrencisi Arkadaşlarından Helalik İsteyip İntihar Etti
28.12.2012 19:39

Elazığ'ın Baskil ilçesinde bir 8'inci sınıf öğrencisi, okul bahçesinde başına tabancayla ateş ederek intihar etti.

Elazığ'ın Baskil ilçesinde bir 8'inci sınıf öğrencisi, okul bahçesinde başına tabancayla ateş ederek intihar etti.

Arapuşağı Köyü Muhtarı olan babası Ali Rıza T.'ye ait ruhsatlı tabancayı kilitli odadan alarak, öğrenim gördüğü Gemici İlköğretim Okulu'na götüren M.T., teneffüs sırasında okul bahçesinde başına bir el ateş etti. Arkadaşlarından helallik aldığı öğrenilen M.T., intihar ettikten sonra, okul idaresi tarafından çağrılan 112 ambulansı ile ağır yaralı olarak Elazığ Fırat Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırılmak istendi. M.T., yolda yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Elazığ'daki Fırat Tıp Merkezi morguna getirilen M.T.'nin cenazesi, yapılan otopsi sonrası Gemici köyüne gönderildi. Otopsi yapılırken M.T.'nin, öğretmenleri, öğrenci arkadaşları ve yakınları hastane önünde ağıtlar yaktı. - ELAZIĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 8. Sınıf Öğrencisi Arkadaşlarından Helalik İsteyip İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement