Bodrum'da Aç Kalan Domuzlar Şehre İndi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bodrum'da Aç Kalan Domuzlar Şehre İndi

Bodrum\'da Aç Kalan Domuzlar Şehre İndi
10.09.2024 13:19

Muğla'nın Bodrum ilçesinde aç kalan domuzlar, ilçe merkezine inerek yiyecek aradı. O anlar bir kişi tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde, aç kalan domuzlar ilçe merkezine indi. O anlar bir kişi tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Ormanda sürü halinde gezen domuzlar, Konacık Mahallesi'ne indi. Aç kalan domuzlar bölgede yiyecek aradı. 20 domuzun yer aldığı sürü, daha sonra sitelerin bulunduğu bölgeye gitti. Burada da bir süre yiyecek arayan domuzlar, daha sonra ormana dönüp kayboldu. O anlar çevredeki bir kişi tarafından cep telefonuyla kayda alındı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bodrum'da Aç Kalan Domuzlar Şehre İndi - Son Dakika


Advertisement