Adana'da Kadınların Bıçaklı Kavgası: 2 Yaralı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adana'da Kadınların Bıçaklı Kavgası: 2 Yaralı

11.05.2016 18:49

Adana'da, aralarında husumet bulunan iki kadın arasında çıkan bıçaklı kavgada iki kişi yaralandı.

Adana'da, aralarında husumet bulunan iki kadın arasında çıkan bıçaklı kavgada iki kişi yaralandı.

Aralarında ailevi bir sorun nedeniyle husumet bulunan Serap Bayramhan ile Remziye D, merkez Seyhan ilçesi Melek Girmez Caddesi'nde karşılaşınca tartıştı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Remziye D, yanındaki bıçakla Serap Bayramhan ve Ciğdem Avcı'yı yaraladı.

Karnından yaralanan Bayramhan ile elinden bıçak darbesi alan Avcı, ambulansla Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Ekiplerce gözaltına alınan Remziye D, 5 Ocak Veli Ataşçı Polis Merkezi'ne götürüldü.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Adana'da Kadınların Bıçaklı Kavgası: 2 Yaralı - Son Dakika


Advertisement