Adıyaman'da 9 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye götürüldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adıyaman'da 9 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye götürüldü

Adıyaman\'da 9 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye götürüldü
24.12.2019 14:49

ADIYAMAN'da 'Yerli Malı Haftası' programı düzenlenen ortaokulda 9 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedaviye alındı.

ADIYAMAN'da 'Yerli Malı Haftası' programı düzenlenen ortaokulda 9 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedaviye alındı.

Polis Amca İmam Hatip Ortaokulu'nda 'Yerli Malı Haftası' nedeniyle düzenlenen etkinlikte getirilen yemeklerden yiyen öğrenciler, mide bulantısı, kusma ve baş ağrısı şikayeti ile öğretmenlerine başvurdu. Öğretmenlerin haber vermesi üzerine okula gelen sağlık görevlileri, 9 öğrenciyi gıda zehirlenmesi şüphesiyle kentteki çeşitli hastanelere götürdü.

Tedaviye alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Adıyaman'da 9 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastaneye götürüldü - Son Dakika


Advertisement