Düzce'de, kreşte eğitim gören çocuklar postaneye giderek ailelerine yeni yıl için kart gönderdi.
Düzce'de özel bir kreşte eğitim gören çocuklar, bu sabah öğretmenleriyle postaneye gelerek, aileleri için hazırladıkları yeni yıl tebrik kartlarını gönderdi. Minik öğrencileri PTT'ye getiren öğretmen Melike Parlak özel günlerde duyguların ifadesi için kullanılan mektup, tebrik kartı ve kartpostalların teknolojiye yenik düştüğünü belirterek, "Eskiden herkes özel günlerde postacıların yolunu gözler onlara maniler hazırlardı. Ama yeni nesil bu eski güzelliklerden mahrum. Biz öğrencilerimize ve ailelerine bu nedenle bir nostalji yaşatmak istedik. Öğrencilerimiz hazırladıkları tebrik kartlarını ve mektuplarını ailelerine gönderdi" dedi. - Zce
Son Dakika › Güncel › Ailelerine Yeni Yıl Kartı Gönderdiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.