ANTALYA (AA) Antalya'nın Alanya ilçesinde açıkta bırakılan deterjandan içen 1 yaşındaki bebek, hastanede tedaviye alındı.
Alınan bilgiye göre, Yenice Mahallesi'nde A.F.S. açıkta bırakılan deterjandan içti.
Bir süre sonra rahatsızlanan bebek, ailesi tarafından hastaneye kaldırıldı.
Tedavi altına alınan bebeğin, hayati tehlikesinin sürdüğü öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Alanya'da deterjandan içen bebek hastaneye kaldırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.