
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, yangınlarla mücadelede itfaiye personelinin ve halkın, canı pahasına mücadele ederken belediye olarak üzerlerine düşeni yapmaları gerektiğini belirterek, "Ankara'da havai fişek kullanımı ve belediyemize ait mesire alanlarında mangal ve ateş yakılmasına ara veriyoruz" dedi.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Yangınlarla mücadelede itfaiye personelimiz ve halkımız can pahasına mücadele ederken üzerimize düşeni yapmalıyız. Ankara'da havai fişek kullanımı ve belediyemize ait mesire alanlarında mangal ve ateş yakılmasına ara veriyoruz. Tedbirlere hep birlikte uyarak bugünleri aşacağız" dedi.
(Mustafa Cenik/İHA)
Son Dakika › Güncel › Ankara'da havai fişek kullanımı ve mesire alanlarında mangal yakılmasına ara verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.