Ardahan Valisi Hüseyin Öner, Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.
Vali Öner, mesajında, mübarek üç aylara ulaşmanın gönül huzurunu yaşadıklarını belirtti.
Regaip Kandili'nin İslam alemine hayırlar getirmesi temennisinde bulunan Öner, "Aziz milletimizin ve tüm İslam aleminin Regaip Kandili'ni tebrik ediyor, üç ayların ve bu mübarek gecenin tüm insanlığa hayırlar getirmesini yüce Allah'tan niyaz ediyorum." ifadelerini kullandı.
Son Dakika › Güncel › Ardahan Valisi Hüseyin Öner'den Regaip Kandili mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.