Ağrı Belediye Başkanı Hasan Arslan bu yıl yapılacak olan 30 km lik asfaltlanacak caddelerin önceklikle önce alt yapısının bitirileceğiz. Bundan sonraki aşamada refujların düzenlemesini yapıyoruz, Buraya dikeceğimiz çam ağaçları yeterli zemini oluşurulduğu için "büyümeyen ağaçlar artık büyüyecek" bunuda yapılan alt yapıdaki sağlam çalışma ile sağladıklarını söyledi.
Başkan Arslan çalışmaları yerinde inceleyerek verdiği talimatlarla halkımız asfalt çalışmasını bekliyor, bizde kıştan yeni çıktık bir an önce caddelerimiz alt yapısını tamamlayarak asfalta kavuşturacağız, Bunun içinde özellikle Şeker Fabrikası önü ile İl Jandarma Komutanlığı yanında dolgu ve sanat çalışmalarımız devam ediyor dedi.
Son Dakika › Güncel › Asfalta Kavuşacak Caddelerin Refujlarına Ağaç Dikimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.