Aynı Erkeği Seven Kızlar Birbirlerini Bıçakladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aynı Erkeği Seven Kızlar Birbirlerini Bıçakladı

Aynı Erkeği Seven Kızlar Birbirlerini Bıçakladı
19.04.2012 16:32

Adana'da aynı erkeğe aşık olan 17 yaşındaki G.T.ile 20 yaşındaki E.Y., birbirlerini bıçakla yaraladı.

Adana'da aynı erkeğe aşık olan 17 yaşındaki G.T. ile 20 yaşındaki E.Y., birbirlerini bıçakla yaraladı.

İnternetteki sosyal paylaşım sitesinde tanışan iki kız, bir süre sonra aynı erkekle arkadaşlık ettiklerini fark edince tartışmaya başladı. Öfkelenen kızlar, Merkez Seyhan İlçesi Seyhan Nehri kıyısındaki Merkez Park'ta konuşmak için sözleşti. Sabah saatlerinde parkta karşı karşıya gelen Çobanoğlu Ticaret Lisesi 3'üncü sınıf öğrencisi G.T. ve açık lise öğrencisi E.Y., kavga etmeye başladı. Üzerlerinde taşıdıkları bıçakları çeken kızlar, birbirlerini çeşitli yerlerinden yaraladı.

Parktakilerin ayırdığı kavgada G.T. kaçarak uzaklaştı. E.Y. ise olay yerine çağrılan ambulansla hastaneye götürüldü. G.T. de bir süre sonra polise gidip teslim oldu. Polisler, G.T.'yi hastaneye götürdü. Ayakta tedavileri yapılan kızlar, ifadeleri alınmak üzere polis merkezine götürüldü. - Adana

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Aynı Erkeği Seven Kızlar Birbirlerini Bıçakladı - Son Dakika


Advertisement