Bakan Günay Van Gogh Sergisinin Açılışını Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Günay Van Gogh Sergisinin Açılışını Yaptı

Bakan Günay Van Gogh Sergisinin Açılışını Yaptı
10.02.2012 00:51

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, Karaköy Antrepo 3'te, Abdi İbrahim'in 100.kuruluş yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen 'Van Gogh Alive' dijital sanat sergisinin açılışını yaptı.

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, Karaköy Antrepo 3'te, Abdi İbrahim'in 100. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen 'Van Gogh Alive' dijital sanat sergisinin açılışını yaptı.

Açılışın ardından sergiyi gezen Bakan Günay, "Abdi İbrahim gibi köklü bir kuruluşun 100. yılına yakışan, uluslararası boyutları olan bir sergi" dedi. "Van Gogh, zaten sanatla ilgili olan herkesi çok etkilemiş önemli bir sanatçıdır" diyen Günay şunları söyledi:

"Böyle bir çalışma köklü bir kuruluşun yıl dönümüne çok yakıştı. Bence İstanbul'a da çok yakıştı. Ayrıca sanatçı Hollandalı. Bu yıl Hollanda ile Türkiye'nin diplomatik ilişkilerinin 400. yıl dönümü. Bu çerçevede çok anlamlı bir etkinlik olmuş."

Sergi, 15 Mayıs'a kadar gezilebilecek. - İstanbul

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bakan Günay Van Gogh Sergisinin Açılışını Yaptı - Son Dakika


Advertisement