Bakan Koca'dan tatilcilere uyarı: Birinci dalga sahillere indi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Koca'dan tatilcilere uyarı: Birinci dalga sahillere indi

Bakan Koca\'dan tatilcilere uyarı: Birinci dalga sahillere indi
02.08.2020 13:32  Güncelleme: 11:04

SAĞLIK Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüse karşı dikkatli olmaları konusunda tatilcilere uyarıda bulunarak, "Birinci dalga sahillere indi" dedi.

SAĞLIK Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüse karşı dikkatli olmaları konusunda tatilcilere uyarıda bulunarak, "Birinci dalga sahillere indi" dedi.

Sağlık Bakanı Koca, sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki hesabından koronavirüs ile mücadeleye dikkat çekmek için yaptığı paylaşımda, "Birinci dalga sahillere indi. Tatilde dikkatli olalım" dedi.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bakan Koca'dan tatilcilere uyarı: Birinci dalga sahillere indi - Son Dakika


Advertisement