Balık Tutmak İçin Botla Nehre Açılan İki Kişi Kayboldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Balık Tutmak İçin Botla Nehre Açılan İki Kişi Kayboldu

Balık Tutmak İçin Botla Nehre Açılan İki Kişi Kayboldu
01.12.2013 22:27

Elazığ'ın Palu ilçesinde balık tutmak için botla Murat Nehri'ne açılan iki arkadaş kayboldu.

Elazığ'ın Palu ilçesinde balık tutmak için botla Murat Nehri'ne açılan iki arkadaş kayboldu.

Edinilen bilgiye göre, öğle saatlerinde Mesut Ertürk ve Mehmet Canpolat balık tutmak için Palu ilçesinde botla Murat Nehri'ne açıldı. Diğer arkadaşları da kıyıdan onları araçla takip etti. Bir süre sonra botu nehir üzerinde göremeyen arkadaşları çevrede arama yaptı ve botu kıyıda boş olarak buldu.

Ertürk ve Canpolat'ın boğulmuş olabileceğinden şüphelenen arkadaşları jandarmaya haber verdi.

Murat Nehri kıyı şeridinde kayıp iki arkadaşı arama çalışmaları başlatıldı. - Elazığ

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Balık Tutmak İçin Botla Nehre Açılan İki Kişi Kayboldu - Son Dakika


Advertisement