Başbakan Binali Yıldırım: "Biz 15 yıl boyunca öğretmenlerimizin her alanda gelişmesi için çok önemli kararlar aldık, önemli yatırımlar yaptık. Okullarımızın sayısını öylesine artırdık ki artık sınıflarda öğrenci sayısı 24'e indi, daha önce 35-40 düzeyindeydi. Yine 15 yılda mevcut öğretmenlerimizin sayısından daha fazla 600 bine yakın yeni öğretmen görev başı yaptı ve eğitim sistemimiz her bakımdan gelişti."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Binali Yıldırım: 'Biz 15 Yıl Boyunca Öğretmenlerimizin Her Alanda Gelişmesi İçin Çok... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.