Başbakan Yıldırım: "15 Temmuz Gecesi, Çok Karanlık Bir Geceydi. - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım: "15 Temmuz Gecesi, Çok Karanlık Bir Geceydi.

12.08.2016 19:56

Başbakan Yıldırım: "15 Temmuz gecesi, çok karanlık bir geceydi.

Başbakan Yıldırım: "15 Temmuz gecesi, çok karanlık bir geceydi. 15 Temmuz gecesinde Türkiye büyük bir uçurumun eşiğinden döndü. Ülkemizin geleceğine kastedenler, demokrasisini yok etmeye çalışanlar, Gazi Meclisimizi bombalamaktan bile çekinmeyen alçaklar, eğer muvaffak olsalardı, bugün başka bir Türkiye'yi konuşuyorduk. Darbeyle yönetimi ele geçirilmiş, milli irade ortadan kaldırılmış ve dünya gelişen ülkeler liginden düşmüş, 3. dünya ülkeleri arasında bir Türkiye'yi konuşacaktık. Allah'a şükür, milletimizin basireti, Başkomutanımız, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın dirayeti ve hükümetimizin kararlılığıyla bu belayı defettik"

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başbakan Yıldırım: '15 Temmuz Gecesi, Çok Karanlık Bir Geceydi. - Son Dakika


Advertisement