Başbakan Yıldırım: " İzmir'in Marmaray'ını, tüp geçişini bu sene içinde ihaleye çıkıyoruz. Hayırlı uğurlu olsun. İzmir Körfezi'ne bir tüp geçiş ve bir gerdanlık takacağız. Çiğli'den Narlıdere'ye artık 6 dakikada geçecek İzmirli. İzmir'e çok yakışacak."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım: 'İzmir'in Marmaray'ını, Tüp Geçişini Bu Sene İçinde İhaleye Çıkıyoruz. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.