Başbakan Yıldırım: "İzmir'in Marmaray'ını, Tüp Geçişini Bu Sene İçinde İhaleye Çıkıyoruz. - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım: "İzmir'in Marmaray'ını, Tüp Geçişini Bu Sene İçinde İhaleye Çıkıyoruz.

05.04.2017 14:48

Başbakan Yıldırım: "İzmir'in Marmaray'ını, tüp geçişini bu sene içinde ihaleye çıkıyoruz.

Başbakan Yıldırım: " İzmir'in Marmaray'ını, tüp geçişini bu sene içinde ihaleye çıkıyoruz. Hayırlı uğurlu olsun. İzmir Körfezi'ne bir tüp geçiş ve bir gerdanlık takacağız. Çiğli'den Narlıdere'ye artık 6 dakikada geçecek İzmirli. İzmir'e çok yakışacak."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başbakan Yıldırım: 'İzmir'in Marmaray'ını, Tüp Geçişini Bu Sene İçinde İhaleye Çıkıyoruz. - Son Dakika


Advertisement