Başkan Keleş, Mahalle Muhtarları ile İftar Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Keleş, Mahalle Muhtarları ile İftar Yaptı

Başkan Keleş, Mahalle Muhtarları ile İftar Yaptı
08.06.2017 09:21

Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş, mahalle muhtarlarıyla iftar yaptı.

Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş, mahalle muhtarlarıyla iftar yaptı.

Erguvan Tesisleri'nde mahalle muhtarlarını iftarda ağırlayan Keleş, burada gazetecilere yaptığı açıklamada, mübarek ramazan ayı vesilesiyle muhtarlarla birlikte iftar yaptıklarını söyledi.

Katılımdan memnun olduklarını dile getiren Keleş, şöyle konuştu:

"Muhtarlarla birlikte orucumuzu açtık. Allah kabul etsin. Her fırsatta muhtarlarımızla görüşmeye çalışıyoruz. Ramazan ayı vesilesiyle birlikte olalım, iftar sonrasında onları dinleyelim istedik. Güzel program oldu, katılan tüm muhtarlarımıza teşekkür ederim."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başkan Keleş, Mahalle Muhtarları ile İftar Yaptı - Son Dakika


Advertisement