Beykoz'da otoyolun kenarında patlamamış 2 el bombası bulundu.
TEM Otoyolu Kavacık mevkisi Edirne istikametinde, yol kenarında şüpheli paket gören vatandaşlar durumu polis ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen ekipler, çevre kontrolünü sağladıktan sonra yaptığı incelemede poşet içerisinde pimi çekilmemiş 2 el bombası buldu.
Polis ekipleri, el bombalarını incelenmek üzere olay yerinden aldı.
Son Dakika › Güncel › Beykoz'da Otoyolda 2 El Bombası Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.