Bilecik'in Pazaryeri ilçesi Hilmi Duralioğlu Anadolu Lisesi idareci ve öğrencileri, "Uzaktaki Yakın Köyüm" projesi kapsamında Kınık İlk ve Ortaokulu'nu ziyaret etti.
Okul Müdürü Seyfettin Yıldız başkanlığında bir araya gelen bir grup öğretmen ve öğrenci, maddi ve manevi destek sağlamak amacıyla Kınık İlk ve Ortaokulu'nu ziyaret etti.
Öğretmen ve öğrenciler, diğer öğrencilere kırtasiye ve kitap bağışı yaptı.
Projeyle ilgili konuşan Yıldız, "Ziyaret esnasında öğrenciler arasında kardeşlik atmosferi oluşmuş olup memnuniyet verici sonuçlar elde ettik. Yıl içinde yapmayı planladığımız 2 ziyaretin birini gerçekleştirdik. Diğer gezimizi 23 Nisan Ulusal ve Egemenlik Bayramı'nda yapacağız. Bu vesile ile okullar arasında kardeşlik duygusunu geliştirip pekiştirilmesini hedefliyoruz. Duygusal anlara sahne olan bu gezimizi, yine duygusal bir şekilde vedalaşarak tamamladık." ifadelerini kullandı.
Son Dakika › Güncel › Bilecik'te 'Uzaktaki Yakın Köyüm' Projesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.