Binali Yıldırım Marmaray ile Yolculuk Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Binali Yıldırım Marmaray ile Yolculuk Yaptı

21.01.2019 10:28

TBMM Başkanı ve AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Binali Yıldırım, Marmaray ile yolculuk yaptı.

TBMM Başkanı ve AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Binali Yıldırım, Marmaray ile yolculuk yaptı.

Yenikapı durağından İstanbulkart ile turnikelerden gerçek Marmaray'a binen Yıldırım, Üsküdar'a kadar yolculuk yaptı.

Yıldırım, araçtaki vatandaşlarla sohbet etti ve birlikte fotoğraf çektirdi.

Üsküdar durağında inen Yıldırım, daha sonra bir kafeye giderek vatandaşlarla vakit geçirdi ve sohbet etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Binali Yıldırım Marmaray ile Yolculuk Yaptı - Son Dakika


Advertisement