Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

Bolu\'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü
11.11.2013 10:17

Sobadan sızan gazdan zehirlenen genç kız hayatını kaybetti, annesi ve ablası hastaneye kaldırıldı

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen genç kız hayatını kaybetti, annesi ve ablası hastaneye kaldırıldı.

Gölyüzü Mahallesi Dalkılıç Sokak'taki Metin Apartmanı'nda ikamet eden Lütfiye Yaşar ve çocuklarından haber alamayan yakınları, ikinci kattaki daireye girdi.

Anne Yaşar ile çocukları Büşra (13) ve Şeyma Ölmez'i (15) yataklarında hareketsiz bulan yakınları, 112 Acil Servis ekiplerinden yardım istedi.

Anne ve iki kızı Köroğlu Devlet Hastanesine kaldırıldı, Büşra Ölmez buradaki müdahaleye rağmen hayatını kaybetti.

Sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenilen anne Yaşar, Abant İzzet Baysal Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi. - Bolu

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika


Advertisement