
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt'te çıkardığımızı görecekler."
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt'te çıkardığımızı görecekler.' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.