Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt'te çıkardığımızı görecekler." - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt'te çıkardığımızı görecekler."

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt\'te çıkardığımızı görecekler."
26.12.2020 14:25  Güncelleme: 14:28

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt'te çıkardığımızı görecekler.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt'te çıkardığımızı görecekler."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Şimdi 2 yıl sonra inşallah altın madenimizi Söğüt'te çıkardığımızı görecekler.' - Son Dakika


Advertisement