Dinar İlçe Emniyet Müdürlüğünde görevli polisler, Türk polis teşkilatının 173. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla kan bağışında bulundu.
Türk polis teşkilatının 173. kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında Dinar İlçe Emniyet Müdürlüğünce kan bağışı kampanyası düzenlendi.
Müdürlük bahçesine konuşlandırılan Kızılay Kan Bağış Merkezi aracında düzenlenen kampanyada, İlçe Emniyet Müdürü Halil İbrahim Küpeli ile ilçede görev yapan polisler kan bağışı yaptı.
Küpeli, kuruluş yıl dönümü vesilesiyle düzenledikleri kampanyayla kan bağışının önemine dikkat çektiklerini söyledi.
Son Dakika › Güncel › Dinar'da Polisler Kan Bağışında Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.