Barış ve Demokrasi Partisi (BDP)'nin Nevruz Bayramı'nı 18 Mart'ta kutlama talebine, Diyarbakır Valiliği bayramın gününde kutlanması gerektiğini belirterek izin vermedi.
Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak konu ile ilgili yaptığı açıklamada, "Her özel bayram gibi bu bayramında kendi özel gününde kutlanmasını arzu ediyoruz. Heyecan coşku ve güzellikle Nevruz Bayramı'nın 21 Martta kutlanması daha makul. Nevruz Bayramı dünyanın her yerinde her ülkede 21 Mart içerisinde kutlanıyor. Biz bu noktada öğleden sonra gerekli tebligatı yapacağız. 21 Mart Nevruz Bayramı'nın hepimize sağlık mutluluk getirmesini, bir ve beraber kutlanmasını diliyorum. Şiddette, kanun dışı olaylara meal
vermeden Nevruz'u kutlayacağız. Tüm vatandaşlarımızın Nevruz Bayramı'nı kutluyorum" diye konuştu.
Valilik gerekli tebligatı öğleden sonra yazılı biçimde yetkili mercilere gönderecek. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Güncel › Diyarbakır Valiliği 18 Mart'taki Nevruz Kutlamalarına İzin Vermedi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.