Doğubayazıt Belediyesi ile Karayolları 12. Bölge Müdürlüğü 123. Şube Şefliğine bağlı ekipler tarafından Ağrı- İran Karayolu'nun Doğubayazıt geçişinde temizlik çalışması başlatıldı.
Çalışmalar kapsamında orta refüjlerdeki molozlar ve çöpler iş makineleriyle temizlendi.
Doğubayazıt Belediye Başkan Vekili Kaymakam Ulaş Akhan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Karayolları Bölge Müdürlüğümüz ile çevre yolu refüj temizliğine başladık. Mayıs ayında da 14 kilometre peyzaj çalışmasına başlıyoruz." dedi.
Son Dakika › Güncel › Doğubayazıt'ta Çevre Yolu Temizlik Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.