Ağrı'nın Eleşkirt ilçesinde "O Ses Anadolu" isimli şarkı yarışması yapıldı.
Eleşkirt Anadolu Lisesi müzik öğretmeni Tanju Yılmaz tarafından organize edilen şarkı yarışmasında, 40 öğrenci yarıştı.
Eleme usulü yapılan yarışmada, finale kalan öğrencilerin arasından Hilal Kaya "O Ses" seçildi.
Okul Müdürü Mehmet Öztürk, öğretmenler ve öğrencilerin katıldığı program, müzik öğretmeni Tanju Yılmaz'ın keman dinletisiyle sona erdi.
Son Dakika › Güncel › Eleşkirt'te Ses Yarışması Düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.