
Emniyet MÜDÜRLÜĞÜ AÇIKLAMA YAPTI
Siirt Emniyet Müdürlüğü Polisevi'nde kalan öğretmen Elif İpek Koçtürk'ün intiharıyla ilgili yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, şöyle denildi:
"09.10.2014 günü Emniyet Müdürlüğümüz Polisevi Şube Müdürlüğü'nde meydana gelen intihar olayı ile ilgili olarak, bazı basın yayın kuruluşlarımız intihar eden şahsın son günlerde meydana gelen terör olaylarından etkilenip kalmış olduğu 103 nolu odanın penceresinden atlamak suretiyle intihar ettiği şeklinde haber yapmışlardır. Ancak bahse konu olay 09.10.2014 günü saat 18.20 sıralarında Baykan İlçesi Gazi Mustafa Kemal Orta Okulunda öğretmenlik yapan 1991 doğumlu E.K. isimli bayan şahsın henüz bilinmeyen sebeplerden dolayı Emniyet Müdürlüğümüz Polisevi Şube Müdürlüğü'nde kalmış olduğu odanın duvarında bulunan kalorifer peteğine kendini asmak suretiyle gerçekleşmiş olup, şahıs eks olmuştur. Konu ile ilgili çalışmalar devam etmekte olup, şahsın intihar sebebi hakkında yorum yapılabilecek herhangi bir bulgu mevcut değildir."
Son Dakika › Güncel › Siirt Emniyet Müdürlüğünden, Elif Öğretmenin Ölümüyle İlgili Açıklama - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.