Edirne'nin Keşan İlçesi'nde, hava almak için gezmeye çıkan 35 yaşındaki Sedat Yavuz, ilçe emniyet müdürlüğü önünde kalp krizi geçirdi. Nöbetteki polis tarafından fark edilen Yavuz, ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Olay, dün saat 22.00 sıralarında İspat Camii Mahallesi İsmail Saraç Caddesi'ndeki Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü önünde meydana geldi. Hacettepe Üniversitesi'nde personel olarak görev yapan ve bir iş için izin alarak Keşan'daki akrabalarının yanına gelen Sedat Yavuz, akşam saatlerinde hava almak üzere dışarı çıktı. Yavuz, Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü'nün önüne geldiği sırada fenalaşarak bir anda emniyetin merdivenlerine yığıldı. Bina önünde nöbet tutan polis memurunun fark etmesi üzerine ambulans çağrıldı. İlk müdahalesi düştüğü yerde yapılan Yavuz daha sonra ambulansla Keşan Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. - Edirne/ Keşan
Son Dakika › Güncel › Emniyet Müdürlüğü Önünde Kalp Krizi Geçirdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.