Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'da bulunan Bangladeş Cumhurbaşkanı Hamid ile görüştü.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Olağanüstü Zirvesi için İstanbul'da bulunan Bangladeş Cumhurbaşkanı Abdul Hamid ile görüştü. Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda gerçekleşen görüşme, basına kapalı gerçekleşti.
(İHA)
Son Dakika › Güncel › Erdoğan, Bangladeş Cumhurbaşkanı Hamid ile Görüştü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.