Fenerbahçe günün ilk çalışmasını yaptı
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe, Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde günün ilk çalışmasını sabah yaptı.
İlk 15 dakikası basına açık antrenmanda koşunun ardından ısınma çalışmaları yapıldı.
Sarı-Lacivertli takım ikinci antrenmanını akşam 17.30'da gerçekleştirecek. Fenerbahçe 12 günlük kamp için ise yarın Topuk Yaylası'na giderek buradaki ilk çalışmasını akşam saatlerinde yapacak
Son Dakika › Güncel › Fenerbahçe Günün İlk Çalışmasını Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.